Special Yoga Class

Yoga class
Special class

A few words about today's special class;
Today it was special yoga class by yoga mandir. Thanks for everybody to join spacial yoga class.
What we did today's special class? We began starting by mantra vibration to purified our mind and then we shared basic knowledge about yoga. All of us had a good time in this class . After the class we had some Indian sweets & small talk. :-) :-):-)

Indian sweets

今日はスペシャルヨガクラスでした。
プラス、アミット先生のお誕生日でした。おめでとう!
来てくれたみなさん、本当にありがとうです。
なので、今日はアミット先生の意向でスペシャルヨガでした。
マントラをみんなで言ったり、ヨガとは・・・と最初の知識など
シェアした時間はあっというまでした。
そしてそして、
最後にインドのお菓子をみんなで食べました・・・
おいしかったかな?。
みんなとアミット先生の距離がもっともっと近くなって、
ヨガについてやインドについてイロイロなことを話し合って
いければ良いなと思います。
スペシャルヨガは年に1回。
今後はワークショップを行っていきますので
また、ご参加下さい☆。

Comments

Popular posts from this blog

トリコナーサナ(Trikonasana)

ネイチャーヨガ

ヨガマンディール8月より深川北スポーツセンターへ引っ越しします。