ネイチャーヨガ Nature Yoga event (How was?)

Nature Yoga Event
今日はとっても良いお天気で暖かくて外で行うヨガには最適な日でした。
集まってくれたのは日ごろからヨガマンディールで来てくれている生徒さんだけでなく
新らしい生徒さんもご参加いただきました。
楽しかったと言ってもらえ本当に良かったです。

初めての日本での外でのネイチャーヨガ。
たくさんの人が公園には来ていたので先生の声が聞こえにくかったり、集中しずらかったりとあったかもしれませんが、見上げた空はとても透き通っているかのようにきれいでしたね。ね。

インド リシケシではアシュラムで外でのヨガの指導から始まったアミット先生です。久しぶりに行えた指導は本当に気持ちよくてこれからも続けていきたいとの事ですので、これからもご参加下さい。一緒に行いましょうー。

It was nature yoga event class in Kasairinkaikoen Tokyo Japan. we enjoyed the class with warm weather. I felt it was a little noise for relaxation. That's why I changed to student focus on physical strength.
I used to teach nature yoga in Rishikesh India. Today, it was my first time teaching nature yoga in Japan.
I will make again nature yoga event. Most welcome for everybody.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

トリコナーサナ(Trikonasana)

ネイチャーヨガ

ヨガマンディール8月より深川北スポーツセンターへ引っ越しします。