今日の2周年記念ヨガイベントクラス

2周年記念スリヤナマスカーライベント

今日は9月29日、ヨガマンディール2周年記念イベントでした。マントラ、スリヤナマスカーラ、シャヴァーサナ、そしてインドベジタブルランチ。アミット先生のアジャストメントも一緒に楽しんで行う事ができたでしょうか?
スリヤナマスカーラで少し疲れた後は達成感と幸福感が感じられましたか?
おいしいランチも頂きました。私は満足です(笑)

今年で2年。少しずつ皆さんと成長し、大切な時間にしていきます。
ありがとうございました。


2nd Anniversary Event Class

Thank you for coming to everybody. We enjoyed too much. Today we practiced mantra, adjustment by Amit in Surya Namaskara posture. And we did some other posture too. It was a very interested event class. After finishing the class we went lunch in an Indian restaurant and also we had communication in there. most welcome to yoga student in our yoga mandir classes or event.

Next month event on 27 October in Nishiojima.

Comments

Popular posts from this blog

ネイチャーヨガ

トリコナーサナ(Trikonasana)

ヨガマンディール8月より深川北スポーツセンターへ引っ越しします。